28.12.2010

Mine produkter

Jeg har en ganske vid horisont når det gjelder å prøve nye ting eller pusse litt på ting som er ferdige. Har brukt endel gamle vinduer og stoler som blir malt og dekorert. Det morsomste vi har gjort, er å lage hylle av en gammel syltepresse. Jeg så det i et interiørmagasin, og fikk endelig bruk for syltepressen som stod på loftet og samlet støv.
Jeg maler også nøkkelskap, esker og andre småting og dekorerer i vintage stil.
Har også laget endel kort og smykker, men det har vært litt nedprioritert i det siste.
Alle produktene på bildene er til salgs.
Noe er det nødvending å ta bestilling på, som f.eks speil. Det er ikke lett å finne gamle vinduer som passer til dette, så det er det en viss leveringstid på hvis man ikke har vindu selv.


















Knaggrekker har jeg 4 stykker av, 1 stor og 3 mindre.
Oppslagstavlene er også bestillingsvare, ellers har jeg det meste på lager.
Send en mail hvis du finner noe du liker, så blir vi enige om hentedato.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar