15.04.2011

Påskefri!

Jeg har fått et nytt og annerledes liv etter at jeg byttet jobb i fjor høst...
Så mye fri.... Etter 11 år med turnusjobbing er jeg stadig vekk like lykkelig og glad for fri hver helg og i høytidene.

Dere blir antagelig lei av at jeg til stadighet nevner det, men jeg er virkelig SÅ glad for det!
Det har gitt både meg og familien et nytt liv.

I går var vi og hentet spisestuen hos kollegaen min, og for en skatt!!

Hvit og så "shabby chic" det går an....etter min oppfatning.
Den største overraskelsen kom fra min mann, som litt utpå kvelden foreslo at vi skulle bytte ut kjøkkenmøblementet.... Det som er så fint med det, er at vi nå har et bord som kan gjøres lenger med ileggsplater, og det er fint hvis vi plutselig er litt flere enn 4 til middag....

Skapet havner antagelig på soverommet, og det noe mindre skapet jeg har der, ut i gangen....

Uansett blir det endel møbler til overs, men det gjør ikke noe.....


Nå blir det hjemmelaget pizza om litt, det blir godt!

Ha en fin fredagskveld så lenge......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar