09.07.2012

Vannkoker

Det er ikke ofte jeg setter himmel og jord i bevegelse for å få tak i noe - men nå har jeg lett lenge etter en vannkoker.


For en god stund siden hadde de den på -Nille - men jeg var for sent ute og fikk ikke tak i den.
Ikke i Eidsvoll eller på Jessheim heller, for den saks skyld.

Tok kontakt med -Nille sentralt for å høre om den kunne bestilles, og det skulle ikke være noe problem for min lokale -Nillebutikk.
Var innom og de lovte å bestille den til meg - og skulle kontaktes når den kom til butikken.
Det skjedde aldri...

Jeg må innrømme at det er sjelden eller aldri jeg klager på personalet i butikker, men denne gangen fikk -Nille sentralt en ganske så krass mail.
Makan til dårlig kundebehandling.... Jeg var innom etter noen uker for å spørre etter vannkokeren, og fikk beskjed om at den hadde de IKKE bestilt, for det gjorde de ikke til bare EN kunde.

For å si det sånn: Jeg handlet ikke der på en stund....

Nå er jeg ikke særlig langsint, så da jeg så den i dag, var jeg ganske så rask til å sikre meg en.

Synes den er søt, er usikker på kvaliteten, men den holder så lenge den holder. 

I dag feirer vi 8 år som forlovet, og jeg fikk en aldeles nydelig gave av mannen i mitt liv:
Diamantring med safirer i hvitt gull. Sukk...
(Endelig.... :-)..Har ønsket meg diamantring lenge!)

Ønsker deg en fin dag!

Klemmer, Marianne.

1 kommentar:

  1. Gratulerer med 8-års dagen, og for en nydelig gave du har fått - du må legge ut bilde :)

    Og stilig vannkoker da.

    En riktig fin kveld til deg og Atle.

    Klem

    SvarSlett