08.06.2016

Hagevandring

Vi har hatt mange, varme dager nå - og litt regn innimellom.
Jeg begynner å bli fornøyd med hagen min - den rustikke stilen dominerer her også.
 

 
Vesle linselusa mi - følger meg trofast når jeg driver ute.

 
Har laget blomsterkasse av en gammel pall - kult med en skikkelig kontrastfarge mot den røde veggen.





 
Jeg prøver meg på eføy ute - har satt nett rundt for at den skal ha noe å klatre på.
Så langt ser det ut til at den trives.




 
Begynner endelig å få så tette staudebed jeg har ønsket meg lenge.
I år må de faktisk tynnes ut litt.
 
Ønsker dere alle en fin onsdag!
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.


3 kommentarer:

  1. Så koselig du har det. her går du og stuller og koser deg ser jeg, og du har en fin stil. Elsker gammelt jeg også.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Takk for en koselig vanding i hagen din.
    Så mange fine detaljer.
    Inspirasjon å hente der.
    Ønsker deg en fortsatt riktig god sommer :)

    SvarSlett
  3. I dag så fryser jeg faktisk- roper på at varmen skal komme tilbake :) Herlig med tette bedd- ikke plass til ugress da. Kjempekoselig er det hos deg. Helt herlig :)

    Ha det så fint og god sommerklem fra Monica

    SvarSlett