13.04.2014

Snart påske og snart GAVEDRYSS

Påskeuka er i gang - uten at det gjør noe særlig for meg og mine.
Vi har ingen ferieplaner, men skal på hytta et par netter.
Fint når den ligger såpass nære at vi kan kjøre opp og ned samme dag - hvis det er det vi vil.
 
Skal ha butikken åpen et par dager - selv om det antagelig ikke blir særlig trafikk.
Bare koselig å være der, synes jeg.
 

 
Jeg har pyntet med hvite tulipaner - man finner ikke spesielt mye gult hos meg i påsken.


 
Vakre pusen vår koser seg ofte på daybeden for tiden - tenk så herlig å ha den store senga for seg selv.


 
Vasken på drivhuset har fått påskeliljer - de springer sakte ut fordi det fremdeles er kjølig i lufta.
Koselig - og kan settes i et bed når de har blomstret av.
 
Til min store glede ser jeg at lesertallene stiger og at flere følgere har kommet til.
Veldig hyggelig - velkommen hit til mitt lille rom!
 
Når sidevisningene tipper 100000 og følgerantallet 100 blir det gavedryss her.
 

Jeg gir bort denne velværepakken fra NuSkin til en verdi av ca 600 kroner.
I denne pakken er det såpe, bodyskrubb, håndkrem, to håndlagde såper og et håndkle.
 
 
For å være med i trekningen kan du gjøre følgende:
 
1. Du kan være følger på denne bloggen
2. Du kan linke bloggen til egen blogg eller facebook
3. Du kan like Marianne's lille rom på facebook
4. Du kan legge deg til som følger på Instagram - du finner meg som #marianneslillerom
5. Du kan legge igjen en kommentar under dette innlegget
 
I alt 5 lodd.
 
Lykke til og god påske!
 
Klemmer, Marianne.
 
 

 


22 kommentarer:

  1. Hei! Blir gjerne med på den fine trekningen din. Har vært følger lenge,så da blir det 2 lodd.Gratulerer med så mange sidevisninger. Mvh. Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Jeg slenger meg gjerne med på giveawayen din. Jeg er følger hos det og legger igjen en kommentar, så da tar jeg to lodd.
    Tenk snart 100 000 visninger, det er mange det.
    Ønsker deg ei god påske.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så mange koselige bilder du har lagt ut Marianne :) Pus koser seg også ser jeg.
    1. Jeg følger på denne bloggen
    2. Jeg liker Marianne's lille rom på facebook
    3. Jeg er følger på Instagram
    4. Jeg kommenter her
    Ønsker deg en super påske! Klem
    mrtgustavsen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Gratulerer med flotte tall og det vil jeg så klart være med på og trekker 4 lodd :)

    Ønsker deg fine Påske dager og i morgen så kommer sola :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Gratulerer med snart 100`.
    Klart jeg vil være med. 4 lodd på meg, er jo ikke på Instagram.

    Klem

    SvarSlett
  6. Flotte tall! :))
    Jeg blir gjerne med i trekningen, og deltar med 3 lodd.
    Ha en trivelig dag! :)

    SvarSlett
  7. Hadde gått glipp av den fine giveawayen hos deg ..
    Vil gjerne delta med 3 lodd ..
    Link , følger og kommentar ..

    Klem

    SvarSlett
  8. GRATULERER MARIANNE...jeg følger deg og legger inn en kommentar til dette innlegget. Du er en kreativ dame. Vil gjerne ha et lite lodd av deg.

    SvarSlett
  9. Outstanding blog here! Furthermore your web site loads up fast!
    I wish my website loaded up as quickly as yours. Thanks for
    sharing with us your fantastic ideas through
    your blog.

    Here is my weblog; Best Acne Treatment Products (www.scribd.com)

    SvarSlett