30.12.2010

Flere kremmerhus og skittentøyposer.

Jeg er litt rastløs for tiden, og i dag har jeg vært endel ute i "Bua". Laget ferdig et dørskilt jeg fikk bestilling på før jul, tovet og begynt dekorasjon av to kremmerhus og pyntet litt på et par tøyposer jeg har hatt liggende en stund.





Synes det ble bra, er fornøyd selv....
Kremmerhusene er strikket av Trysil Artic fra Europris, et godt ullgarn til en rimelig penge.
På tøyposene har jeg brukt Distress Ink og "vanlige" stempler. Fiksert stemplene med strykejern på vrangen når det var tørt.
Den ene posen hadde noen flekker i bunnen som ikke hadde gått av i vask, derfor sydde jeg på en heklebrikke i bunnen på hver.
Dørskiltet er malt i hvitt og grått, og har brukt vanlig sprittusj for å skrive på navn. Brukt decopagelim oppå, må nok regne med å ha på 4 - 5 lag med det på begge sider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar