15.01.2012

Give away

Tusen, tusen takk til alle som har vært innom bloggen min - jeg er målløs!


Passerte 10000 sidevisninger i går kveld -  det er helt fantastisk!


Veldig moro at dere titter innom og legger igjen kommentarer, samt at dere ønsker å følge bloggen!


Da blir det ny GIVE AWAY - denne gangen er premiene litt spesielle, men jeg håper dere vil sette pris på det.




Jeg har 8 gamle kornsekker jeg ønsker å dele ut denne gangen.
De er ca 58x100 cm.


Det finnes så mange kreative sjeler der ute som sikkert kan bruke dem til et eller annet spennende.


De er ristet delvis tomme for korn, og trenger nok en runde i vaskemaskinen før de kan brukes til noe.


Du kan bli med i trekningen som blir den 12.februar på denne måten:


1. Du er følger på bloggen.


2. Du legger igjen en kommentar på innlegget.


3. Du linker innlegget til egen blogg eller til Facebook-profilen 
   din.


Å trykke "liker" på Facebook gjelder ikke som lodd i denne give away'en.


Nye følgere som kommer til i løpet av give away'en blir automatisk med i trekning av en liten overraskelse fra "Mariannes lille rom" - husk å legge igjen en kommentar på at du har blitt følger.


Da vil jeg bare ønske alle lykke til!




Klemmer, Marianne.



15 kommentarer:

  1. Hei. En kornsekk kan nok brukes til mye rart. Nå er jeg blitt følger på den koselige bloggen din. Ha en fin søndag. Klem

    SvarSlett
  2. så morro!
    gratulerer med over 10.000 sidevisninger!
    jeg vil gjerne være med på denne giveawayen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  3. Jeg er med, Marianne :)
    Å ha passert 10000 sidevisninger er bra :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 10000 visninger Marianne. Jeg blir selvsagt med på din Give Away av kornsekker. De kan brukes til så mangt :)
    2 lodd til meg takk :) (Kommentar/Følger er jeg fra før)
    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med så mange treff.
    Artig gave , jeg er med .
    2 Lodd på meg.

    Ha en fin søndag , klem fra Marit.

    SvarSlett
  6. grattis! 2 lodd på meg;) Ses snart igjen, innom hos meg kanskje?

    SvarSlett
  7. Du har en kjempefin blogg, så det er ikke rart du får mange treff;) Jeg kan gjerne tenke meg en kornsekk;) Har meldt meg på som følger, har deg på blogglisten min, og linker til deg på bloggen, så da blir det vel 3 lodd;)

    SvarSlett
  8. Kul premie :-D
    Jeg trekker gjerne 2 lodd!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Åh jaaa:))) melder meg på:) tusen takk for tipset om giveaway'en:) har ingen problemer med å anbefale bloggen din iallefall:))

    Trine

    SvarSlett
  10. Haisann. du din Blogger. Du er bare så kreativ. Hvor får du alt i fra Marianne. Det ligger tydligvis ikke i slekta....

    1000 visninger. kjempebra som Gry-Anine ville sagt.

    Stor Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. Stilige. Jeg blir gjerne med på trekninga. Har blitt følger, og laget innlegg her
    http://kjersti1982-scrappeblog.blogspot.com/2012/02/give-away-hos-mariannes-lille-rom.html
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hadde vært såå stilig :) Krysse fingrene :)
    Oppdaget nettopp bloggen nå, så nå må jeg suge til meg litt inspirasjon :)

    SvarSlett
  13. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla,

    SvarSlett
  14. Hei, hei! Jeg vil gjerne delta, og trekker 3 lodd! Følger, kommenterer og deler på Facebook!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg er gjerne med. Følger og har delt på facebook!

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett