18.03.2012

Keramikkegg


I løpet av helga har jeg dekorert 20 keramikkegg - de skal være med på jobben i morra.
Har solgt endel av dem i det siste, og etter sterkt påtrykk fra en av kollegaene mine, tar jeg med meg disse.



Er i grunn veldig beskjeden på egne vegne, så jeg har ikke hatt med meg noe før.




Har brukt det jeg har hatt liggende i skuffer og hyller - noen ganger er det greit å bruke opp litt småtterier før man kjøper nytt.
Bildene har jeg skrevet ut fra nett - eller klippet ut av blader.



En liten sparebøsse jeg har hatt stående i "gaveskapet" mitt, tenkte jeg å ta med.. Passer godt til påsketemaet, ikke sant?




Her er bilder av materiellet til mitt nye prosjekt - i tillegg til malejobben som står og venter i garasjen.
Har ikke begynt enda - venter egentlig på litt varmere vær så jeg kan stå ute og male.


Må gjøre noe annet innimellom - og så er det jo morsomt med noe annet enn bare hvitt...


Ønsker deg en feiende flott søndagskveld - her blir det sein middag etterhvert. 

Klemmer, Marianne.

10 kommentarer:

  1. Så søte keramikkegg -
    tippar at desse forsvinn fort :)

    Ha ei finn fin veke!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Sissel!
      Ønsker deg og dine en god uke!
      Klemmer! :-)

      Slett
  2. Så fine egg du lager da Marianne! Hvor jobber du siden su skal ha med disse på jobb? :)

    Klem Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk for hyggelig tilbakemelding!
      Jobber i skoleverket, etter mange år som hjelpepleier på sykehjem. :-)
      Klemmer til deg.

      Slett
  3. Så søte egg. Spent på det grønne og hvite.
    Klem, Drude

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Drude! :-)
      Kommer bilder etterhvert....

      Slett
  4. De eggene var kjempefine. Kommer til å gå unna som varmt hvetebrød.
    Lykke til :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk - jeg satte dem på pauserommet på jobben i dag - og er fryktelig spent!
      Var ei som spurte om det var muligheter for å kjøpe hele kurven, så får se hva det blir til... :-)

      Slett
  5. Har du shoppet nye møbler marianne. Gi meg litt av kreativiteten din Vær så snill.

    Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Ingen shopping, jeg har fått endel ting som skal pusses opp... :-)
      Sender herved kreativitet! :-)

      Slett