24.05.2012

"Suse bort - dag"

Tror jeg må ha hatt et snev av omgangssyke - senga har jeg vært nødt til å holde siden i går kveld... Kjedelig i dette vakre været, men det er ikke noen bombe at jeg har fått det...
Mange, syke små og store på jobben for tiden.
Nå er det heldigvis mye bedre, og jeg er klar for jobb i morra før pinsefri...


Yngstemann har hatt noen dager fri fordi det avvikles eksamen og skulle til frisøren i dag....
Den timen gikk i glemmeboka - dumt - men er i gang med å finne ny time til uka.... Huff, surrehoder... :-)
Får ei regning i posten for uteblivelse - og hvis vi ikke finner en ledig time her i nærheten, får vi ta en kveldstur til Jessheim og satse på drop in...
Vel, vel... Sånn er det bare noen ganger...



Jeg har vært på shopping denne uka - denne kule puta kjøpte jeg på GrønnLykke. Den er sydd av en gammel postsekk, og er litt for dyr til at jeg hadde kjøpt den sånn uten videre.
Men - jeg fikk et ganske stort gavekort av svigerfamilien til bursdagen min - dermed fikk den bli med hjem.
Kjøpte også en nydelig tunika og en trekasse.
Fikk gavekort nok til å få kjøpt meg en ekstern harddisk også - så nå er jeg litt mer sikret hvis data'n skulle finne det for godt å takke for seg... Da har jeg i det minste de fleste bildene inntakt...








Hadde en runde med rydding på loftet - da dukket denne kanna opp igjen. Har fått den av mamma for lenge siden - nå får den pynte opp på stuebordet.



Kule trekasser, begge er kjøpt på GrønnLykke.


Nå siver det inn deilig lukt av griller som fylles av god mat i varmen, jeg håper på at været holder seg så vi kan finne grillen i morra. 


Vil takke for alle, hyggelige tilbakemeldinger og ønske dere en riktig fin torsdagskveld!

Klemmer, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Ja, slik er det av og til. Ikke noe kjekt, men du kan trøste deg med at det er flere som glemmer og surrer...
    Så bra at du er på bedringens vei! Nå håper jeg du får nyte litt av det fine været;)
    Kjekt å velge og vrake i fine ting, og slippe å betale;) Gratulerer så mye med overstått bursdag;)

    SvarSlett
  2. Så kjekt med gavekort :)
    Kan handle heilt uten dårlig samvittighet då ;)

    Ha ei strålande helg!

    Klem

    SvarSlett