24.08.2012

Fremdeles blomstring

Gleden over drivhuset blir bare større - her blomstrer det og tomatene modnes.
Med tanke på at et snart er september, må jeg si at det gjør nytte for seg, selv om det var 5 varmegrader på morgenen i dag.
Blir spennende å se hva jeg får ut av det til våren - har noen planer... :-)


I morgen har vi planer om å dra på hytta for å male kjøkkenet, håper bare begynnende forkjølelser holder seg unna. 
Tar det som det kommer, kan alltids bruke søndagen også, hvis vi finner ut at vi ikke har lyst til å overnatte.
Typisk å få litt halsvondt og tett nese sånn rett etter jobbstart - mange, nye bakterier man skal bli resistente mot...


Sjekk innsiden av døren - den er bare så nydelig!!




Ønsker deg en riktig fin fredagskveld, vi sees!

Klem, Marianne.

2 kommentarer:

  1. må si ( kommer til å si det veldig ofte) at jeg er så misunnelig på det drivhuset ditt.

    Ha en fin og frisk helg!

    klem tone

    SvarSlett
  2. Du får ta noe av det beste som ikke hjelper for din gryende forkjølelse....
    Misunner deg drivhuset ditt jeg også, og det er sååå fint.
    Var forresten på Kid i dag og sikra meg ett stativ maken til dine.
    Rosene mine har ikke begynt å blomstre ordentlig enda, så jeg krysser nå fingrene for at det ikke blir kaldt på lenge.

    Klem

    SvarSlett