10.12.2012

Skredderbyste i ny drakt.

For en stund siden kjøpte jeg denne skredderbysten, og dekorerte den med kalkmaling og serviettdecopage.


Den stod fremme en stund, så prøvde jeg å selge den.
Men dette er nok ikke stilen en eventuell kjøper kan tenke seg....

I går kveld begynte jeg å dekke den med gamle aviser - og nå synes jeg den er mye finere.


Har brukt et par timer på formiddagen til å gjøre den ferdig, og nå ligger den i blogshoppen.



Nå skal jeg nyte at årets siste marked er over, er kjempefornøyd med en koselig helg på Stallgården.
Bra salg og mange, trivelige medutstillere.
Mange trivelige kunder også, blant annet hadde jeg kunder fra Asker som handlet masse.
Kjempegøy!

I dag skal jeg gjøre meg ferdig med julegavene og fortsette med adventspyntingen.

Ønsker dere alle en riktig fin mandag!

Klemmer, Marianne.



2 kommentarer:

  1. Den ble bare så flott!
    Gamle aviser gir et flott preg, likte det veldig godt:)

    Fin uke videre til deg!

    SvarSlett
  2. Hei Marianne. Takk for hyggelig hilsen.
    Bysten ble jo fin!! Du er veldig flink. Var på stallgården, og har vært sammen med deg på messe tidligere, så jeg vet at du er dyktig, og utrolig inspirerende.
    Ha en fin uke, og ta pauser innemellom.
    Klem

    SvarSlett