10.02.2013

♥ Håper du har hatt en fin morsdag så langt?

 Her i huset er vi befriende lite opptatt av å styre og ordne til slike dager. Jeg ønsket meg eggkoker - og det fikk jeg.
 Gaven stod pent ved plassen min i tv - stua.
 Ikke ble jeg vekket grytidlig av et "tog" av mennesker med kaffe og kake på senga heller.
Jeg var tidlig oppe, men det var fordi en hyggelig dame måtte vekke meg.
Hun skulle hente noen deler til et servise, og vi hadde avtalt at hun skulle komme - JEG hadde glemt det. 
:-)


Jeg følte at jeg var litt her da jeg sendte serviset avgårde.
Skikkelig trøtt og ikke helt i mål med morgenstellet.
:-)


 Ikke har jeg bakt boller, langt i fra en kake.
 I stedet har mannen og jeg gått en knakende fin skitur på Minneåsen, og skal lage en helt alminnelig middag etterhvert.

 Kjennes helt greit, for jeg blir behandlet som en prinsesse hver dag hele året, helt uavhengig av merkedager av ymse slag.


Kan hende dette er litt som å banne i kjerka, men det er altså slik vi har det. 
:-)


Ønsker dere en knakende fin ettermiddag - i morsdagens og fastelavnsøndagens tegn!

Klemmer, Marianne.





4 kommentarer:

  1. :) livet består av små øyeblikk, ta vare på de :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Etter min mening banner du ikke i kjerka. Og som du sier - du blir jo behandla som ei prinsesse hver dag :)

    Skal bli så spennende å følge med deg og prosjektene dine framover.
    All mulig lykke til:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Det beste er jo å få det man ønsker seg, slik du gjorde :)
    Man er forskjellige og har forskjellige ønsker for dagen, det beste er når man får det som man vil, alle og enhver :)

    God uke til deg Marianne <3 klem

    SvarSlett