11.03.2013

Såpestøping

..er en trivelig syssel.
Det lukter godt, og det tar ikke særlig lang tid.
Jeg "jukser" og kjøper ferdig såpemasse som jeg smelter og tilsetter farge og lukt.

Innpakkingen er også en trivelig syssel - for sånne som liker sånt dill som meg.


Såper med sheabutter og duft av liljekonvall.
Har mange slike, kjempefine til venninnegaver og lignende.


Vanlig såpemasse med krydret duft.


Spisestuen er kreativ base for tiden, vi venter fortsatt.... :-)

Ønsker nye følgere hjertelig velkommen, håper du vil trives her hos meg!

Klem, Marianne.


1 kommentar:

  1. Så fine og koselige såper !
    Vet du ... I dag har jeg også laget såper ,men har ikke kommet så langt å pakke de inn.
    Syns også det er en fin liten gave å gi bort.
    Har sittet ute i det fine været med et nytt interiørblad og kaffekopp.
    Ha en fortsatt fin dag !
    Klem Anne

    SvarSlett