25.07.2013

Feriestille

 
Det er feriestille både her på bloggen og på facebook - det kan man ikke si om ting forøvrig.
Vi jobber og mellom slagene prøver vi å slappe av og nyte sola.
Helgen som var reiste vi til Jeppedalen etter jobb - en sann glede å ha et slikt paradis bare 25 minutter unna.
Her stopper tiden litt opp - og vi slipper å forholde oss til noe annet enn at vi kan slappe av.


 
Snek med meg et par små røtter av nyperosa hjem - håper de overlever til neste år.
 

Idyll!
 
Ellers går det fremover på butikkfronten - mangler bare noen få detaljer før jeg kan sette meg ned et lite øyeblikk og nyte at jeg faktisk har fått det til!
Deretter blir det hardt arbeid - og bare det en stund.
:-)
 
 
Ønsker alle mine lesere en fortsatt god sommer - jeg kommer sterkere tilbake om ikke så lenge!
 
Klemmer, Marianne.
 

 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar