17.09.2013

Drømmen om et kjøkken

Et kjøkken i landstil er min store drøm - enn så  lenge må jeg nøye meg med kjøkken fra 1960-årene.
Da jeg flyttet hit for 8 år siden var kjøkkenet i typiske 80-tallsfarger; bondegul, rød og grønn.
 
Har ( heldigvis) ikke bilder av det. :-)
 
Ganske fort ble det malt i to nyanser av grått - og det funker enda.
Savner bare litt mer benkeplass og en litt mer landlig stil, som sagt.
 




 
Liker mørkt treverk og de brune keramikk-krukkene.
Gir den rustikke følelsen jeg liker så godt.
 
Vakre roser fra søsteren min i anledning butikkåpning - settes stor pris på!
 
Vi blogges!
 
Klemmer, Marianne.


2 kommentarer:

  1. har den drømmen også, men den er litt langt frem i tid.....men å male taket hvitt, gjorde en stor forandring....nå har jeg skiftet gulv også.....er ganske fornøyd pr idag :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Ting tar alltid tid- du har et koselig kjøkken uansett :) jeg er kjempe utålmodig med stua her :)

    Smil og klem Monica

    SvarSlett