11.11.2013

Mandag morra blues

Når man ikke får sove og står opp før resten av verden - nesten - DA er det fint å ha et kamera som trenger å brukes litt.
Det går tregt med blogging for tida - det er så innmari  mye å gjøre.
Mest for andre - nå kjenner jeg at det ikke var helt sånn jeg hadde tenkt at det skulle være.
 
 
Mener ikke å klage, jeg er glad for hver eneste krone jeg tjener og at noen vil ha meg gående som vikar og ekstrahjelp.
Det er bare det at jeg ikke får prioritert min egen lille butikk og familien i særlig stor grad.
 


I dag skal huset få litt omsorg - takk og pris for vår trofaste vaskehjelp som kommer hver uke.
Da er det kun støvtørking igjen til meg. ;-)
 

 
Av og til dukker det opp noen skatter - denne gamle melkesila var med på et lass som kom til butikken.
MÅTTE bli med hjem!
 



Litt av det som kommer på marked til helgen - eventuelt i butikken.
 
 
Ha en fin mandag!
 
Klem, Marianne.
 

 


2 kommentarer:

  1. sliter med nattesøvnen jeg også...
    kos deg i heimen din
    nyt dagen
    så får vi håpe på en god natt søvn i natt
    klem eli:)

    SvarSlett
  2. Det er godt å slippe å bekymre deg over økonomien da i hvert fall men hadde jo vært koselig med en fin balanse mellom jobb og familie :)

    Ønsker deg en fin uke

    Smil og klem Monica

    SvarSlett