03.04.2014

Titter innom

Det blir ikke mye blogging for tiden - jeg vet ikke om det er mangel på inspirasjon, tid eller om det rett og slett er litt kjedelig.
Har fått litt dilla på Instagram - selv om jeg vet at jeg har proklamert at jeg ALDRI skulle dit.
Men kjenner at det er mindre tidkrevende og litt mer spontant akkurat nå.
 
Jeg stortrives i jobben som hjelpepleier - selv om jeg ikke har kontrakt lenger enn september.
Bor i en kommune med dårlig økonomi og ansettelsesstopp - heldig likevel fordi jeg har fagbrev og allerede hadde et bein innafor.
Blir spennende og se hva som skjer utover høsten.
Jeg har fått positive tilbakemeldinger, men man vet jo aldri når det er nedgangstider.
Vil imidlertid ikke bruke tid på å bekymre meg enda - det ordner seg helt sikkert.
 
I ettermiddag har jeg tatt litt bilder igjen - litt vårstemning i hagen.
Lerkegrenene jeg skulle lage kranser av har blitt dekorasjon i stedet - tida/lysta strekker ikke til akkurat nå.
 


 
Vakre linselusa mi må være med, så klart.

 
Har sådd kirsebærtomater og tomatbusker.



 
Inne skjer det lite - er i dvalemodus - men jeg boltrer meg jo litt i butikken.
Men jeg må jo vise frem disse boksene som det var drops i en gang - levert i butikken på selveste bursdagen min.
Har lenge ønsket meg slike - nå pryder de kjøkkenet.
 



 
Kan jo ikke selge disse!!
 
 
Et gammelt saltkar (??)  i tre kom i en kasse. Passer fint på døra på kjøkkenskapet.


 
Prøver meg på enda et oliventre etter at jeg fikk til å overvintre det jeg hadde fra i fjor.
Allerede lysegrønne skudd.
 
Det var en liten oppdatering fra min kant - ønsker alle en god kveld!
 
Klem, Marianne.
 
 
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Som det våres hos deg.
    Herlig å kjenne vårsola og se de første spirene.
    Nå er jeg helt klar for å reise heim :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin pus :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Herlig med vår, og veldig koselig stemning på dine bilder :-)
    Ser ut til at den vakre pusen trives også !!
    Så mange vakre blikkbokser du har!
    Ønsker deg en fin helg videre :-)
    Trude C.

    SvarSlett