16.08.2014

Soverom

Jeg er nok ingen "rom for rom"-blogger, men i dag har jeg lyst til å vise frem soverommet vårt.
Mulig jeg har blogget om det før - da får dere eventuelt en reprise.
 
 
Jeg har oppdaget sengetøyet fra H&M Home - har allerede flere i forskjellige mønster.
Det siste kjøpet er i lyseblått.
Elsker den gode bomullskvaliteten i disse sengesettene.
Ikke er det lett å få tak i doble sengesett til en rimelig pris - hos H&M Home koster de fra 399,-.
Det kan jeg leve godt med.

 
Sengen fikk jeg for mange år siden og har ikke hjerte til å kvitte meg med den.
Tror den er veldig gammel, uten at jeg kan tidfeste den.
Sengegavlen er polstret og i duse farger, antagelig i gobelinstoff.

 
Svigermors gamle sengeteppe passer godt til den sarte, blå fargen.

 
Jeg skal innrømme at jeg ikke bruker mye tid på å style dette rommet - synes det er godt med en rolig base på et soverom.
Synes likevel at det er veldig fint sånn det er nå - enkelt og avstemt i fargene.
 
I dag venter et privat ledsageroppdrag så butikk får være butikk.
Har flere avtaler i morgen i stedet - sånn sett er det fint å styre skuta selv. :-)
 
Ønsker dere alle en riktig fin lørdag!
 
Klem, Marianne.
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar