11.01.2015

Bestillingsoppdrag

I dag har jeg avsluttet en bestilling - oppussing av en gammel stol.
Jeg tar på meg slike oppdrag innimellom, og har en liten krets med faste kunder.
 
 
 
Her er jeg så vidt i gang med malingsfjerner.
Det var litt av en jobb å få av alle lagene  med maling - time etter time med skrape og så vaske med rødsprit i mellom for at prosessen ikke skulle gå for fort.
 
Kunden ønsket at stolen skulle være så autentisk som mulig, så da jeg endelig kom ned til opprinnelig maling var det på'n igjen med rødsprit.



 
Decopage på stolsetet - dette er et spesielt decopagepapir jeg har kjøpt hos Sløyd-detaljer.
Stolsetet har vi limt og fiksert på undersiden slik at det ikke sklir fra hverandre.

 
Er veldig fornøyd - håper kunden også synes det er gjort en bra jobb.
 


Før jul pusset jeg opp en gammel kiste for den samme kunden - jeg har dessverre bare bilder fra Instagram.
Dette var også ganske mye jobb, men resultatet ble veldig bra.
Og kunden fornøyd.
Det er det viktigste.
 
I kveld har vi vært ute og spist med et vennepar av oss, veldig koselig og deilig med en avveksling fra det vanlige.
 
Ny arbeidsuke venter - vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 


1 kommentar: