08.02.2015

Stuevegg

Endelig er stueveggen så og si ferdig.
Jeg er fremdeles ikke helt i form og har tilbragt halvannet døgn under dyna - i dag stod jeg opp til en stue som er litt annerledes enn den var på fredag ettermiddag.
Må si meg svært fornøyd med resultatet - mangler bare å skru opp jernvinduet på veggen.
Krakken jeg har planer om å ha foran døra står underst, innerst på lageret mitt - får vente litt med den.
;-)
 
 



 


 
Ønsker alle mammaer en riktig fin dag - vi pleier ikke å feire sånne dager spesielt, men jeg har da fått både kaffe på senga og pakke fra "barna".
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.




4 kommentarer:

  1. Denne veggen er altså helt genial.
    Dere får ikke bare nytt kjøkken, men "ny" stue også.
    Håper du snart blir bedre.

    Klem fra Spania

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint og koselig. Så kjedelig - har denne influensaen jeg også...noe så bortkastet og få noe slikt. Håper du er bra igjen :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  3. DEN veggen skulle jeg gjerne også hatt!! Rett og slett kjempekul :-) Fortsatt fin uke til deg :-)

    SvarSlett
  4. Å så stilig, denne veggen er bare rå lekker :)

    SvarSlett