09.07.2015

Flere småprosjekter


Jeg har fremdeles en del møbler og gjøre noe med fra det lasset jeg hentet før i sommer.
Været har vært så som så mens jeg har hatt noen fridager - da passer det bra å gjøre ferdig litt av prosjektene.
En liten, men kompakt kommode har fått ny farge.
Fortsetter med den grønne jeg kjøpte til vaskeskapet - liker den godt.
Den er nesten "gammelgrønn" og passer godt på litt tilårskomne møbler.
Synes jeg.
 

 
Jeg har kun malt skroget på utsiden og fronten på skuffene.
Litt dumt å kline inn et gammelt, tørt møbel med maling, og kanskje ikke få brukt det når malinga trekker inn og treverket utvider seg.


 
Er veldig fornøyd med resultatet og håper noen har plass til den. ;-)
 
Jeg har endelig fått en diagnose - legen min antar at jeg har astma.
Antagelig har jeg alltid hatt det, men i veldig mild grad.
Men fordi jeg har hatt så mange infeksjoner og vært så dårlig tidligere i år har den slått ut nå.
Så nå prøver jeg ut medisiner og kjenner at det begynner å bli enklere å være meg igjen.
Nattesøvnen er så vidt tilbake og jeg har nesten sluttet helt å hoste.
 
Jeg er stolt av at jeg har hatt minimalt med fravær på jobb selv om helsa har skrantet - nå skal det bli godt å komme inn i tilnærmet normal gjenge.
 
Ønsker alle en fin dag!
 
Klem, Marianne.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar