01.09.2015

Velkommen september

Plutselig var august over og den første høstmåneden har startet.
For min del innebærer det to uker ferie - det er lenge siden vi hadde sommerferie, og jeg er også førstemann ut med høstferien i år.
Vi skal reise nordover og besøke mamma en uke - hun har flyttet i omsorgsbolig og vi gleder oss til å se hvordan hun har fått det.
Og i tillegg hilse på søstra mi og familien hennes.

Uke nummer to skal jeg bare kose meg og nyte tid til meg selv og min egen familie.
 
Jeg har begynt å rydde litt ute, greit å være litt i forkant,
Plukker fremdeles tomater i drivhuset som smaker himmelsk og planlegger videre fremdrift i hagen.
 
 
Et lite bilderas fra de siste dagers innesysler - vel bekomme!
 
Vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 








 
 


2 kommentarer:

  1. Koselige bilder :) Selv dyrkede tomater er jo de aller beste - herlig.
    God tur oppover - kos deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  2. hei hei:)
    ja disse mennene våre har vell ikkje valg;)
    du er så flink å styrer med så masse
    håper dere får ein fin tur
    spennande med lokale!
    klem Eli:)

    SvarSlett