20.12.2015

Julefreden har senket seg

Endelig har julen senket seg over huset i krysset.
Vi venter fremdeles på snø, men må vel forsone oss med at det blir grønn jul i år.
8 varmegrader lover ikke akkurat godt.
 
Jeg har langfri nå og skal ikke på jobb før andre juledag.
Veldig godt - nå blir det rolige dager og kos frem mot julaften.
 
I går pyntet jeg juletreet, og foreløpig ser det ut til at pus ikke er spesielt interessert.
Det skal sies at vi lukker døra inn til storstua om natta, ikke godt å vite hva han finner på når vi ikke er tilstede. ;-)
 
 





 
Ønsker dere alle en riktig god jul - vi blogges kanskje i romjula.



 
Klem, Marianne.


5 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg.
    Har vært innom deg ei god stund. Men ikke hver gang jeg kommenterer.
    Liker veldig godt bloggen din.
    Kos deg med fridager og ha ei riktig god jul :)

    SvarSlett
  2. For ein koseleg blogg du har.
    Det er første gong eg er innom. Såg den hos Fjordheim.
    Så nydeleg du har pynta til jul.
    Artig det med kattar som likar å ruske i treet ;)

    God jul frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Det er godt med rolige dager :) Kos deg masse og takk for et fint bloggår !

    God Jul Marianne

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Koselige julebilder!
    Vakkert pyntet tre:)
    Ønsker deg fortsatt god jul,kos deg og nyt dagene!
    Her snør det i dag, det er blitt lyst og fint og ikke minst renere:)
    Juleklem fra Toril

    SvarSlett
  5. Innom for å ønsker deg og din et Riktig Godt Nyttår :)

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett