29.02.2016

Utstilling i Nannestad Bibliotek

Mandag, skuddårsdag og jeg har begynt vinterferien min.
Valgte uka etter vinterferien fordi det er en del småbarnsforeldre på jobben som trenger skoleferiene mer enn meg - jeg har jobbet hele uka og kan ta ferie nå med god samvittighet.
 
 
Den siste tiden har jeg jobbet med ting til en utstilling jeg fikk forespørsel om for lenge siden.
En av kundene mine er biblotekar i Nannestad Bibliotek, og tilbød meg å ha utstilling der.
 
I dag har jeg vært og satt opp utstillingen - synes den ble ganske fin.
 
Så får vi håpe jeg selger en del.
 










 
Et lite utvalg av alt jeg til stadighet produserer.
 


Jeg fikk en utfordring av Unni - kan du dekorere et par pumps med papir?
 
Så klart jeg kan - tenker dette er pumps en biblotekar verdig. :-)
Veldig morsomt oppdrag - heldigvis ble hun fornøyd!
 
Da gjenstår det å ønske dere alle en fin uke - vi blogges!
 
Klem, Marianne.
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Festlege pumps !!
    Lukke til med utstiilinga og salget.

    SvarSlett
  2. Så fint å få plass i biblioteket :) Og slike sko er det ikke mange som har, kult !

    Ha det så fint

    Klemmer Monica

    SvarSlett