08.03.2018

Februar har gått og mars har kommet

Foreløpig ingen tegn til vår, det er enorme mengder snø og enda faller det noen fjoner.
Men det er ikke like kaldt lenger, og det er bra.
Vi får krysse fingrene for at det blir snøfritt til 17.mai. :-)
 
Her hjemme er det ikke mange forandringer, men har byttet ut putetrekk og pledd med litt vårlige farger.
 





 
Noen vårblomster må til; når de blomstrer av setter jeg de bort og planter de ut etter hvert.
 

 
Ønsker dere en fin torsdag ettermiddag og en god helg når den kommer.
 
Klem, Marianne.


4 kommentarer:

  1. Koselig hos deg Marianne:)
    Gøy å skifte ut fargene på puter og pledd etter årstiden, og vårblomster er et MÅHA nå før våren kommer ute:))
    Men åååå som jeg gleder meg til snøen er borte og jeg kan starte ute😀
    Ønsker deg en fin fredag og helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Du har virkeleg fått vårstemning i stova.
    Så langt er ikkje eg komt, men ute ser eg spirar på bar mark. Kaldt enno.
    Klem

    SvarSlett
  3. Heia. Har du flere kjerrehjul til overs🤔

    SvarSlett