09.04.2011

Nydelig lørdag...

..og jeg innser at jeg ikke har skrevet noe på nesten en hel uke.....



Har jobbet mye i det siste, og har brukt fritida på å gjøre ferdig endel ting jeg hadde begynt på.





Har dekorert en notisbok, den er tenkt som gave.
Siden jeg har trykt navn på har jeg tatt bilde av den sammen med et skjerf jeg fikk til bursdagen min.

Har funnet bilder på nettet som jeg har printet ut og limt på sammen med noen hekleblomster og blonde.

Surret litt grov hyssing rundt for å holde den sammen.



Jeg skal ha min første hjemmevisning i morgen, og har dekorert noen fyrstikkesker jeg tenkte å ta med meg.
Fint å ha noen småting hvis noen vil handle, men ikker ser for seg store innkjøp.
Er veldig spent og håper at jeg har gjort et godt valg med å begynne med dette.



Et syskrin som har stått og støvet ned har fått litt maling og decopage. Det ene lokket ble ødelagt og det går litt tregt på grunn av malinga, men jeg er fornøyd med resultatet.
Kan bli dekorativ oppbevaring for småting.


En ordinær tre-eske har også fått ny drakt med maling og decopage.

Ønsker alle en fin lørdag i solen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar