25.04.2011

Det spirer og gror

Overalt dukker det opp krokus, tulipaner og andre vekster - så vakre i all sin enkelhet.



Jeg må innrømme at jeg ikke har helt oversikt over hvor jeg har plantet hva, så det er like spennende hvert år..




Rosa pelargonia er et must, det er en vakker og stort sett hardfør plante.
Den passer godt inn i den landlige stilen, og minner meg om min bestemor.
Hun hadde mange og store planter i sine vinduer.

Jeg fant noen utrolig søte tresko jeg bare MÅTTE kjøpe, skikkelige sommersko!



Nå nytes stillheten og lukten av nyvasket hus og lam som godgjør seg i ovnen - ønsker deg en fin påskedag!

1 kommentar:

  1. Fantastisk skjønt å se at det spirer dag for dag. Jommen har vi hatt en lun april måned i år! Jeg må også ha Pelargonia, har blitt så glad i den som heter "apple blossom". PS! Husk å maile meg adressen din så jeg kan få sendt de gamle treklypene til deg. Har pakket dem ferdig, så de ligger klar her =)Nyt dagen og solskinnet!! klem fra Ann-Helen

    SvarSlett