01.05.2011

Spennede!

Nå begynner ting å komme "rekende på ei fjøl" hit...

Noe har stått på vent, blant annet noen gamle kjerrehjul jeg skal kjøpe for en billig penge av broren min.
De skal hentes så fort vi får tak i varebil, og så får vi se hva det blir til.

Noen gamle vinduer skal hentes, planen med dem er å lage et minidrivhus.

Så har jeg fått tak i ei tallerkenhylle,og så kommer det visst flere gamle skatter!
Jeg er så heldig!

Tallerkenhylla får jeg i bytte for et plantebord Atle har snekret til søsteren min.


Har hatt flere ting på gang ute i "Bua", og her kommer det noen bilder.
Et trehvitt "tacofat" har fått litt hvit maling og decopage... Synes det ble veldig fint...




Har fått miniatyrene jeg bestilte fra Danmark, og den lille "systua" mi begynner å ta form... Som vanlig er jeg ikke helt fornøyd, og må se om jeg finner den siste finishen i lekebutikken på hjørnet.



Konfimasjonsforberedelsene går etter planen, skal ha ferie til uka.
Godt å skynde seg langsomt....

Til slutt vil jeg vise fram et lite, heklet "hus" jeg har fått av en dame jeg har som venn på "Trådsnella". Veldig søtt og passer jo helt inn  stilen her i huset.
Blir spennende å se hva som blir oppgaven til denne boksen....



Ønsker deg en fin 1.mai!

4 kommentarer:

  1. Slikt drivhus av gamle vinduer har jeg drømt om i mange år. Så heldig du er som får det, og andre gamle skatter.
    Lykke til med prosjektene
    :)

    SvarSlett
  2. Hei Ragnhild!
    Så koselig at du tittet innom bloggen min!
    Jeg gleder meg veldig til å få drivhus, har ønsket meg det lenge jeg også!
    Har lagt meg til som følger på din blogg, og er innom nettbutikken innimellom også!
    Klem.

    SvarSlett
  3. Åh så heldig du er, her drömmes det om drivhus laget av gamlevinduer ,)
    Nyyydelig det fatet!!
    Tusen takk for hislen hos meg, ja nå gleder jeg meg til åpning!!
    Nyt av dagen, den er DIN!♥
    Klemmer Anki

    SvarSlett
  4. Hallo Anki!
    Tusen takk for hyggelig hilsen fra deg!
    Jeg gleder meg veldig, har ønsket meg drivhus lenge... Håper vi får det til i løpet av sommeren!
    Tusen takk for kommentaren på fatet, synes det ble ganske søtt.. Vet ikke helt om jeg har plass til det selv, så det får stå i "Bua" litt...
    Ha en fin dag!
    Klem.

    SvarSlett