12.06.2011

Pinse...

...og en ekstra langhelg!
Kjenner at det er godt nå, det har vært et travelt år!

Mye har skjedd, og jeg merker godt overgangen fra å jobbe turnus til å jobbe 5 dager i uka.
Misforstå meg rett, jeg STORTRIVES i min nye tilværelse, men det er veldig annerledes.
Om noen år, eller kanskje allerede til høsten, vil jeg ikke merke det noe særlig.

Så rare vi mennesker er....

Jeg har fått mitt største ønske oppfylt, og skal følge min lille engel enda et skoleår - O lykke!

Ingen kan ha det bedre enn meg akkurat nå!



Den gamle rhododendronen i hagen blomstrer vakkert i år også.

Er litt usikker på om den kan klippes, den begynner å bli litt "rufsete".....
Får stikke innom et hagesenter og forhøre meg litt før jeg finner fram saksa...


I dag skal jeg fortsette med de tre stolene jeg har fått bestilling på.
Grunnet setene i går, jeg vil ikke ha noe gjennomslag av lakk på disse.

Skulle egentlig vært i Oslo og besøkt en venninne i dag, men det ble avlyst pga sykdom.
Veldig synd, men vi kan treffes en annen gang.
Sånt skjer!

Åpner vel "Bua" ei stund utpå dagen, får bare se om det er noen som stikker innom.

Hadde egentlig avtalt en hjemmevisning neste helg, men den ble også avlyst. Jeg vet ikke hvorfor det ikke passet, mulig det var for laber interesse.
Prøver igjen til høsten, det er antagelig altfor mye som skjer akkurat nå!

Ønsker deg en fin og solfylt pinseaften!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar