26.06.2011

Tittekasse med miniatyrer i vintage stil

I fjor kjøpte jeg en tittekasse på loppis som ble malt hvit.

Begynte jakten på miniatyrer i vintage stil, og det var lettere sagt enn gjort å finne - helt til jeg kom over en nettside som har spesialisert seg på dukkehus og miniatyrer i ymse stiler.

http://www.minihuset.dk/

anbefales hvis du er på utkikk etter nettopp dette.




Tingene som står oppå hyllen er egentlig "litt til overs", men jeg har ikke
 bestemt meg for om jeg skal lage enda et lite titteskap med tema enda.

Har også funnet noen av tingene andre steder - på Panduro og på loppis.

Inspirasjonen til denne tittekassen kommer fra min søster som har en tittekasse på kjøkkenet, full av koselige minner.
Min tittekasse er jo en "jålekasse" sammenlignet med hennes, men synes den er koselig likevel.

Har fått spørsmål om den er til salgs, og det var uventet....

Det er den IKKE, i hvertfall ikke akkurat nå....

I dag skal vi fortsette med hekken, det begynner å nærme seg slutten nå - heldigvis!

2 kommentarer:

  1. Såp fin den var. Synes "til overs" tingene passet bra å ha stående på toppen jeg. Synd guttene dine har pelsdyr allergi =(

    SvarSlett
  2. Tusen takk for hyggelig kommentar! :-)

    SvarSlett