18.02.2012

Leker videre

Ganske gøy med et kamera som man kan ta fine bilder med - ihvertfall blir de finere etterhvert...
I dag har jeg ryddet i skuffer og skap - kjenner at jeg blir litt svett av alt som hoper seg opp innimellom...
Hvis du titter innom Krambua vil du se noe av det som jeg ønsker å kvitte meg med.


Fant også igjen et sausenebb jeg hadde glemt og en madonnafigur jeg trodde hadde forsvunnet i en tidligere ryddesjau.
Liker godt den benhvite fargen og det blå musselmøsteret på sausenebbet - at hanken er ødelagt spiller ingen rolle.








Nå sitter jeg og koser meg mens mannen i huset vasker bad og gulv - venter fortsatt på tilbakemelding fra en eventuell vaskehjelp...
Skal skjemme han bort med indisk mat senere... :-)


God lørdag! Klemmer, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Kjempesøtt sausenebb - gjorde seg som blomsterpotte :)

    Ha ei fortsatt fin helg!
    håpe det ordnar seg med vaskehjelp ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Gamle sausnebb er helt supre til blomster, både i potte og avskårne :) Fant igjen et selv her om dagen faktisk :) Mange fine på loppis som oftest også, om man er litt tidlig ute.

    SvarSlett
  3. Bare en liten hilsen fra meg for å se om du har klart å fjeren ordrebekreftelsen.
    God helg. Klem fra Kirsten<3

    SvarSlett
  4. Heisann Marianne! =)

    He he, så FESTELEG med det sausenebbet!
    Fekk fram smilet her. =)

    Ein flott mandag til deg! =)

    Hilsen Bente

    SvarSlett