21.02.2012

Solskinnsdag


I dag har det vært vakkert vær - sol og noen plussgrader.
Vi har forresten hatt dobbelt solskinn i dag - har nettopp kjørt veslegutten hjem etter noen herlige timer.
Tenk så heldige vi er!!


Ingen egne bilder i dag, The Graphics Fairy bidrar med nydelige bilder i vintage stil.
Den bloggen er virkelig verdt et besøk!


Har brukt litt tid på å klippe til flere stoffhjerter i dag, i mine forberedelser til visning oppdaget jeg at det kun var noen få igjen.
Må si at det er en av bestselgerne mine, hvis jeg kan kalle det noe sånt.




Venninna mi har fått nytt servise levert på døra, synes det er knallgøy når en så liten tjeneste krones med gode klemmer og ord!




Det skjer stadig spennende ting, i går kom jeg i snakk med en dame som kunne tenke seg å dele butikklokale/verksted med meg..
Små planer har begynt å spire, men jeg får holde meg i skinnet til jeg vet helt sikkert om det blir noe eller ikke.
Uansett er det veldig gøy og inspirende!


Tilslutt vil jeg ønske nye følgere velkommen og takke for koselige kommentarer som dere legger igjen!
Er litt dårlig på å kommentere inne hos hver enkelt av dere, men kommer sterkere tilbake!


Fin tirsdagskveld ønskes dere alle!


Klemmer, Marianne.

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Nydelege bilder du viser!
    Skjønn blogg som eg gleder meg til å følge vidare♥

    Ønsker eg ein fin dag.
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Herlig med solskinnsdager:)Jeg har spist lunsj på terrassen i dag!!!!
    Ha en fin kveld:)
    Klem Line

    SvarSlett