01.06.2012

Gamle kofferter



For litt siden la jeg ut et ønske om gamle kofferter på Facebooksiden min - og det kom fort respons.
Inger - som har bloggen Mor Inger's Hus - hadde kofferter og fikk dem fraktet til Nannestad for meg.
I går tok vi turen for å hente dem, og jeg er så fornøyd!
Synes de passer perfekt på skapet i tv-stua; ihvertfall inntil videre.


Ser at jeg skal lete etter flere, dette er en tøft innslag i interiøret.
Det er deilig å få litt maskulint preg innimellom etter noen år med et litt sukkersøtt interiør.
Derfor liker jeg trekasser også, de gir interiøret litt mer karakter.


Så er det fredag igjen, og en rolig uke er over. Jeg har ikke blitt tatt ut i streik foreløpig, og nå håper jeg at jeg slipper unna hele greia....
Det har vært stengt på SFO, og vi har fått unna endel rengjøring av lokalene - godt å slippe når skolen er slutt og vi skal kose oss med barna og sommerklubb.


Tusen takk for hyggelige  kommentarer dere legger igjen, det er så koselig å lese!


Klemmer, Marianne.



6 kommentarer:

  1. Hei ! De er så tøft med koffert i interiørmiljøet. De så jo så fine ut de du har fått. Var kjempefine oppe på skapet. Også får jeg håpe at du unngår streiken. Kos deg og nyt helgen, så får vi håpe på litt varme.

    MVH Tonje :o)

    SvarSlett
  2. Kjempetøffe disse koffertene;) Ønsker deg ei herlig helg;)

    SvarSlett
  3. Jepp,det der var kjempetøft!!!Flott at folk er behhjelpelige ikke sant...lurer på hva man gjorde før Facebook ;)
    Og Finn,hihi :)
    God Hleg!
    TOve:)

    SvarSlett
  4. Så heldig du var, Marianne :) Jeg har også "etterlyst" slike kofferter, og har fått tak i èn foreløpig. Det er så populært, og begynner å bli vanskeligere å få tak i. Iallefall om man ikke er villig til å betale hva som helst for dem.
    Ble veldig fine på skapet ditt!
    God helg!

    SvarSlett
  5. Veldig flotte kofferter du har fått ja!!
    De gjorde seg kjempe godt oppå skapet ditt!
    Ønsker deg en strålende helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  6. Heldige deg, koffertene var kjempetøffe å passet perfekt oppå skapet ditt :)

    Fortsatt fin helg
    Klem Mette :))

    SvarSlett