08.06.2012

Roser på en fredag

Måtte innom blomsterbutikken etter jobben i dag -hadde lyst på blomster.
Valget falt på denne potterosa, synes den er nydelig!
Selv om jeg har (altfor) mange potteskjulere, måtte jeg ha med en ny... Synes den er søt med roser og sommerfugler på.





Den store fjøla er et loppefunn, liker måten den bryter det hvite bordet.




Nydelige sjatteringer i rosa.




Nå er det deilig med helg, teller ned til ferie nå. Det har jeg forsåvidt gjort lenge, har hatt et forholdsvis tungt og trått år; spesielt i jobbsammenheng. "Bare" tre uker igjen....
Gleder meg til litt andre arbeidsoppgaver og forandringer i turnusen neste år.


Søndag braker det løs med kassesalg her, har mange interessenter.
La ut et bilde på en slik kjøpe-bytte-selge-side, og responsen har vært enorm. Noen har jeg satt av som er bestilt, resten håper jeg forsvinner.


Har også solgt den største pynteveggen jeg hadde stående, kjøperen var og hentet den i går.
Moro når man får positive tilbakemeldinger.


Helt til slutt vil jeg ønske dere en riktig god fredagskveld!

Klemmer, Marianne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar