16.07.2012

Sommer!

De siste par dagene har det da vært nydelig sommervær!
Herlig og veldig nødvendig!
Har brukt tiden den siste uka til å få unna litt småplukk, og mannen i huset er i gang med grunning på terrassen.


Tror dette kommer til å bli veldig fint etterhvert.
Måtte pynte litt med blomster, og valgte hengelobelia. De er ganske hardføre og tåler både sol og regn i ganske store mengder.
Nå må de bare vokse seg til litt, de er ganske pjuskete enda.
Liker terrakottapottene, de får en veldig fin patina når de står ute i vær og vind.


Pottene mine har stått på trappa - under tak - de siste dagene.
Jeg var redd for at de skulle drukne helt, og tenker at de skal få pynte opp her noen dager til. Det er neppe fare for at de tørker ut med det første.

Har tatt inn den ene, gamle stigen.
Den måtte tilpasses litt - og jeg må nok tenke litt på om den skal bli stående der den står.
Liker den slitte looken veldig godt.
Krakken ved siden av har jeg kjøpt av en kollega.



Ser veldig godt nå at ledningen henger og slenger - får kjøpe noe å feste den med etterhvert. :-)

Nå blir det en liten pause fra meg - tar noen dager på tur med kjæresten min.
Sånn er det når barna blir store - da blir det nesten bare turer for to.

Ønsker deg en riktig fin uke - så sees vi!

Klemmer, Marianne.

5 kommentarer:

  1. Så flinke dere har vært med å få til en kjempefin veranda - nå er det bare kosen igjen :)

    Og headingbildet ditt er bare helt knall.

    Kos dere med kjæresteferien.
    Klem

    SvarSlett
  2. So flott du har det ute!!!
    Ønsker dåkke ein fin og velfortjent kjærestetur♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  3. Så fint hos deg. Kos deg på tur med kjæresten, klem, D

    SvarSlett
  4. Så fint og koselig dere har fått det! Kos deg på tur;)

    SvarSlett
  5. ser ut å bli knallfint :-)
    blomstrene dine ser bedre ut en mine ....jeg har ikke satt dem under tak ;-)

    Ha en fin ferie med kjæresten :-)

    klem tone

    SvarSlett