28.11.2012

"Lillelørdag"...

...og ukas første arbeidsdag. Herlig å ha så konsentrert arbeidstid.
Har hatt noen innholdsrike dager, forberedelsene til julemarkedet på Stallgården står i første rekke akkurat nå.
Begynner å kjenne at jeg er litt mettet nå, men gleder meg veldig!

I går var mannen i huset og jeg på tur til Charlottenberg, koselig med en slik dag!
Han jobber mye før jul, og dette var hans siste, planlagte fridag før jula ringes inn.

Julegavene er nesten i boks, denne uka skal jeg ihvertfall sende gavene som skal nordover.
Godt å få det unna, og greit for Posten at de ikke kommer i siste liten.



Det skjer lite på interiørfronten for tiden, men nå er det snart klart for å begynne adventspynting i heimen.
Blir mye natur i år, og jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal ha noe stort og prangende juletre.

Lerkekvister på kaffebordet.




I går tikket det inn en bestilling på smykkeskrin - og heldigvis hadde jeg noe stående jeg kunne bruke.
Et gammelt treskrin og to små bokser i finér - håper det vil falle i smak.

Da gjenstår det bare å ønske deg en riktig fin onsdag  og velkommen til deg som er ny følger på bloggen!
Kjempekoselig at dere finne veien hit til mitt lille rom!

Klemmer, Marianne.

9 kommentarer:

  1. DU LAGER VIRKELIG MYE FINT!
    LYKKE TIL MED SALGET!
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Hei lillekusine :) tenk at det snart er advent. Gleder meg og har allerede begynt å pusle litt så det blir advent stemning i hus og hjem. Lerkekvister er så vakkert og det var nydelig oppi mugga. Lykke til med markedet. Du er flink til å stå på. :) klemmer Merethe

    SvarSlett
  3. Lykke til på messen vakr sjel :)
    Klem fra meg !

    SvarSlett
  4. Så mye fint du lager! Det er så koselig å titte på bloggen din. Alt du gjør blir koselig.
    Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett
  5. Kjempeflinka :)
    Blir spennende å høre hvordan det går i Stallgården.

    Klem

    SvarSlett
  6. Hallo:)
    Her kom jeg over en kreativ blogg!!
    Så flink du er!!
    Gleder meg til å lese mer fra deg:)!
    La meg til som følger..
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  7. Så flink du er!! Gleder meg til og se mer:)
    klem lille meg

    SvarSlett
  8. Hei, hei. Kan skjønne de smykkeskrinene duger, de var så flotte! Ja, det er greit med alt som er ferdig mot jul, så kan man kose seg i adventstiden. Her blir det som vanlig også mye natur inn i stua, blir visst aldrig lei det. Lykke til med pyntingen, er vi heldige får vi kanskje en titt?
    Kusineklem

    SvarSlett
  9. Flotte skrin du har laget!
    De er superskjønne:)
    Og så koselig med de glassfuglene du har pyntet med.
    Klemmer:)

    SvarSlett