04.11.2012

Veldig oppkvikkende

..å få formiddagsbesøk som har med seg noen gamle skatter.
En kompis av Atle har i flere vendinger kommet med gamle ting - i dag stakk han innom med denne butten og skomakerlesten.


Plantet om pengetreet mitt i dag, og satte den oppi en av de gamle sinkbøttene mine.
Jeg pleier å bli litt lei av plantene mine, men nå skal jeg se hvor stort jeg greier å få det...


Inntil videre får lesten stå på skapet i gangen.


Siden jeg ikke er helt i form for tiden, "må" min kjære løpe ærender for meg - i dag var han hos en venninne og hentet en haug med gamle Norgesglass.
Fikk også med litt porselen i hvitt og blått, det får jeg ta med i et annet innlegg.


Alle er vasket, det er jo ikke noe jobb når de kan tas i oppvaskmaskinen, rydde får jeg gjøre i morgen. ;-)

Vi sees! Klemmer, Marianne.

9 kommentarer:

  1. heldige deg....så flotte skatter :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Så heldig du er :)

    God søndagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  3. Å SÅ GØY!
    SNILLE VENN:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  4. Heldige du! kjempefine ting. Det er jo fint at de blir gitt til noen som setter pris på de og tar de fram i lyset. Jeg ønsker deg snart en finfin ny uke :)

    SvarSlett
  5. Så koselig å få overlevert slike skatter på døra da! Håper formen din snart er bedre og at den nye uken blir riktig så fin!
    Titti-klem!

    SvarSlett
  6. Koselige sider og aktiviteter hjå deg, Marianne! Fryd å sjå kvar gong- eg ser i bloggen din*!

    SvarSlett
  7. Oi så heldig du er :) Tenk å få skattene levert på døra på den måten hehe :)
    Også så kjekt med alle Norgesglassene, kan aldri få for mange av dem.
    Håper noen forbarmer seg over meg med masse Norgesglass også etterhvert :)

    Ønsker deg en god onsdag Marianne, klem :)

    SvarSlett
  8. Hei!Så mye koselig du har!!:)
    Ønsker deg en fin kveld videre:)God klem fra camilla:)

    SvarSlett
  9. Herlige skatter du fikk der!
    En slik skomakerlest har vi også:)
    Slike norgesglass er supre, og kan brukes til omtrent alt:))
    Takk for koselige ord.
    Ønsker deg en flott dag!

    Varm klem:)

    SvarSlett