20.05.2013

Ferietid

....for en sliten, men glad Marianne.
Kjenner at det skal bli godt å ha tid til alt det jeg har hatt så dårlig samvittighet for i månedsvis nå.
 
Det er så kjedelig når døgnet ikke har nok timer - og jeg ikke rekker alt jeg egentlig vil.
 
Riktignok har det vært frivillig; jeg hadde selvsagt ikke vært nødt til å begynne i vikarjobbene mine før til høsten - men det er noe med å komme i gang...
 
Skal jobbe litt frem til mannen i huset har ferie, men det blir bare KOS!
 
:-)
 
 
 
 
Tuslet litt i hagen med kameraet på morgenkvisten i dag - herlig med duggvått gress og varmt vær.


 
Inntil videre satser jeg på stemorsblomster ute - de tåler litt ustabilt vær.
Skal fylle disse vaskene med hengelobelia når det blir ordentlig sommer.

 
Blåklokke på benken ved drivhuset.

 
Denne kjelen har jeg hatt i mange år, og her bytter jeg blomster etter årstiden.
 
Nå er disken min ferdig vasket og klar til å flyttes.
Regner med at jeg får installert meg på nytt hobbyrom i løpet av denne uka. :-)
 
Resten forblir en overraskelse inntil videre.
 
Nå sitter jeg og nyter en kopp kaffe mens jeg hører på ungdommene som ler og koser seg i kjelleren.
Yngstemann har hatt 4 venner på såkalt "døgning" fra i går, og jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk
Jeg våkner nemlig av den minste lille lyd, men jeg sov som et barn med 5 våkne ungdommer på rommet rett under vårt soverom.
 
Fantastiske ungdommer - og så herlig med litt liv i huset!
 
Ønsker deg en fin mandag - og fortsatt god pinse!
 
Klemmer, Marianne.


2 kommentarer:

  1. Kos deg med fridagene, Marianne.

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Så skjønne bilder Marianne :)
    Ja jeg har også satset på stemorsblomster nå...

    Ungdommer er herlig, sikkert helt knall og døgne Hehe.
    Mye liv og moro rundt dem :) klem

    SvarSlett