07.05.2013

Tid for kos

Fantastisk vakkert vær i dag - sommertemperatur!
Jeg har vært på formiddagsbesøk hos en venninne i dag, og har blitt solbrent.
Bare litt, så det ikke er plagsomt - deilig når sola varmer og vinterhvit hud får litt liv igjen!

Da jeg kom hjem måtte jeg bare gjøre i stand daybeden på trammen.
Fikk madrassen ned fra loftet helt selv... ;-) ... og fant frem alle putene.
Noen gikk i søpla, men de fleste fikk plass.


Her blir det herlig å nyte en kaffekopp eller to utover.


Stolen har jeg flyttet fra plattingen ved "Bua" ,det  passet visst ikke med blomster utenfor døra til en snekkerbod. ;-)
Vi får nå se.... *knis*


Kom gjerne innom på en kaffekopp - du er velkommen!

Fortsatt fin tirsdag!

Klemmer, Marianne.

3 kommentarer:

  1. Nå har vi det godt om dagen :)

    :) Klem

    SvarSlett
  2. Koseliiii :o) Ser jo nesten ut som sommer hos deg :o) Herlig. Ha ei god natt! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig :)
    Gleder meg til besøk tirsdag.
    God klem fra meg :)

    SvarSlett