30.06.2013

Feriens siste dag

Siste feriedag er et faktum, og jeg har brukt den til å vaske hus og gjøre ferdig prosjekt gyngestol.
I morgen begynner jeg i et 6 uker langt engasjement i klesbutikk - en ny og spennede utfordring for meg.
Har vært der noen timer, så har fått prøve meg litt.
Men fra i morgen er det altså mitt ansvar i 6 uker at butikken drives på best mulig måte.
 
 
 
Har brukt helga på å trekke om gyngestolen.
Jeg har brukt en duk jeg hadde liggende og et putetrekk fra H&M Home.


 
Sjekk linselusa i bakgrunnen.
Kattungen vår er ubegripelig nysgjerrig, og er med på absolutt alt.
Ikke alltid det faller i like god jord hos oss, men han er da søt og nydelig i all sin uskikkelighet.
;-)

 
Er fornøyd med resultatet - jeg er ingen møbeltapetserer.
Det er forøvrig noe jeg har planer om å lære meg ordentlig.
 
Ettermiddagen skal tilbrunges på min fremtidige jobb, fremdeles litt å ta tak i. :-)
 
Vi blogges!
 
Klemmer, Marianne.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Så fin♥ ønsker meg veeeeeldig en gyngestol!
    Ha en fin søndagskveld

    SvarSlett
  2. Flink du er :)

    Lykke til med jobben - blir jo skikkelig gøy.

    Klem

    SvarSlett
  3. Gyngestolen ble kjempefin Marianne:)
    Masse lykke til i ny jobb. Dette kommer du til å klare supert!
    Vi må ta oss et møte snart så fort Gun er hjemme fra ferie.Ikke så altfor lenge til sommermarked nå :)
    Og du - linselusa er helt nydelig <3
    God klem fra meg:)

    SvarSlett