28.06.2013

Pulsfestival i Sundet

Jeg var så heldig at jeg fikk invitasjon til Puls-festival i Sundet - dette er nå to uker siden.
Har helt glemt å blogge om det, men her kommer noen bilder av standen min.
 
Siden jeg  ikke har noe redigeringsprogram på pc'n jeg bruker for tiden, er bildene litt så som så.
 



 
Kaffekopp mens jeg ventet på kunder. Veldig mange innom, men ikke salg i det hele tatt.
Mange tok med seg visittkort og var veldig interessert i det som nå er like rundt hjørnet.

 
Oppdatert informasjon. Flere husket meg fra Vintagemarkedet på Stallgården - det var veldig hyggelig.
 
Har brukt mye av dagen på å fylle opp med varer i butikken - nå begynner det å tømmes i alle rom jeg har brukt som lager.
 
Vi skal nyte den siste feriehelgen - vi blogges!
 
Klemmer, Marianne.


1 kommentar:

  1. Så mye fint du har, Marianne! Ønsker deg en rikig god sommer, og lykke til fremover med prosjektene dine;)

    SvarSlett