14.12.2013

Julemarked del 2

Nest siste lørdag i butikken før jul - masse besøk og bra salg!
Fikk superkoselig besøk av en tidligere kollega fra Jessheim - hun var min solstråle da jeg jobbet der.
Alltid blid og hyggelige ord på lur - og så tok hun altså en tur til Verket for å handle litt hos meg.
 
I går var vi på førjulsmiddag hos våre beste venner - en tradisjon vi setter utrolig stor pris på.
Deilig med et pusterom i travelheten med god mat, godt drikke og godt selskap.
 
Nå har jeg to og en halv dag fri - min snille ekstrahjelp tar mesteparten av tirsdagen for meg så jeg får litt tid til å puste litt før en lang jobbeøkt starter.
 
Skal jobbe på sykehjemmet hele jula og romjula - kjærkomne kroner som kommer på konto det.
Dessuten synes jeg det er fint å bruke den kunnskapen jeg sitter med - ikke alt skal måles i kroner og øre.
 
Her kommer siste innlegg om julemarkedet - jeg tar meg ikke tid til å redigere alle bildene akkurat nå.
 
Ønsker alle en trivelig lørdagskveld - jeg skal kose meg med hjemmelaget pizza etter hvert - men akkurat nå er fanget opptatt av en liten pus med kalde poter.
 
Kos dere!
 
Klemmer, Marianne.
 
















 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar