04.12.2013

Julepyntet trapp

Julen sniker seg sakte, men sikkert inn i heimen.
Har julemarked til helga, så prioriterer ikke å bruke tid på adventspynting denne uka.
 
Da blir det liv på hele Verket - koselig hvis du har tid til å stikke innom.
Jeg har åpent i butikken både lørdag og søndag; boder i bakgården og varm grill.
 
Har ihvertfall fått litt pynt på trappa - synes det ble koselig i all sin enkelhet.
 


 
I dag har jeg faktisk fri - en av få dager i desember.
Har gjort unna siste vareproduksjon og gitt huset litt omsorg - til uka blir det en grundig vask.
Pleier ikke å vaske rundt til jul, foretrekker å gjøre det på våren når jeg kan åpne alle dører og vinduer.
 


 
I kveld skal vi hente et lite lass varer og julepapir til butikken.....Sa jeg at jeg hadde fri?!
:-)
Jeg gjør i hvert fall noe annet enn jeg pleier å gjøre.
;-)
 
Ønsker alle en knallfin onsdag!
 
Klemmer, Marianne.


6 kommentarer:

  1. Å HER VAR DET KOS
    MASSE HERLIG
    TING DU HAR
    NYT DAGEN LITT OGSÅ;)
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Den gamle døra du har ute er helt fantastisk.
    Utrolig fin patina.
    Lykke til med julemarked.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  3. Ojsann for et koslig og stemningsfullt pyntet inngansparti - her må det være kjekt å komme "!!!!
    Tove :)

    SvarSlett
  4. Skjønne bilder hos deg Marianne!
    Den døra er jo bare helt fantastisk vakker!
    Flott pyntet:)
    Skulle gjerne ha besøkt butikken din, tror jeg hadde funnet masse fint og funnet herlig inspirasjon der.
    Ønsker deg fine adventsdager!
    Varm klem

    SvarSlett
  5. Så vakre bilder og fin nisse :)

    Ønsker deg en vakker dag

    Klem Monica

    SvarSlett
  6. Kjempe koselig Marianne :)
    Håper det kommer MASSE folk til deg på julemarkedet!

    Ønsker deg en velsignet god helg <3 klem

    SvarSlett