06.08.2011

Romantikk i hagen

Endelig tittet sola fram igjen, og jeg kan vise vår romantiske sitteplass.

Vi har et helt alminnerlig hagesett i plastrotting - ikke spesielt romantisk i seg selv - men med vatterte tepper, en blondekantet duk og lys blir det med en gang mykt og innbydende.




Jeg har hengt et myggnett i epletreet og festet det litt til bakken med ståltråd.
Så var jeg i min manns fiskesaker og fant noen "søkker" som er ca 10 cm lange.
Disse henger rundt om på nettet for å holde det i ro - det blåser litt fra alle kanter akkurat på dette stedet i hagen.



De vatterte teppene fant jeg til en rimelig penge på Jysk, de har også en side med stripete stoff.
Duk fra House Doctor.



Kaffekopper fra Pip Studio tar opp igjen fargene fra teppene og møblementet.
Blomsterpotte i sink fra en lokal interiørbutikk - Grønn Lykke - og lykt kjøpt på marked.

Vi ønsker oss mange sensommerkvelder her, med tente lys og litt i glasset...

Ønsker dere alle en fin lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar