09.09.2012

Dagens produksjon

I dag har jeg hatt verksted ved kjøkkenbordet - har hatt noen prosjekter liggende som jeg har gjort meg ferdig med.
Kjempekoselig å sitte slik og ha selskap av radio og tente lys - og ikke behøve å se på klokka.
Snille mannen min har vært på hytta og malt andre strøket på veggene i dag - nå er han ute og monterer sammen en kommode som er malt.
Et par stoler og et lite bord har også blitt malt i dag - vi fikk det litt travelt da plassen på markedet plutselig ble dobbelt så stor... :-)
Tror det blir veldig bra - fint å ha en handyman som orker å bidra litt.

Jeg kjøpte noen gamle notehefter på bruktbutikken, nå har de blitt til mange dekorasjonsruller med blonde rundt.



Blikkbokser med diverse dekorasjon - fint til penner, bestikk eller hva du måtte ønske.


"Egg" i finér - med diverse dekorasjon i vintage stil.





Flere ruller, i notepapir fra 1942.
Lekkert med bånd og blonder på.


Hvis det blir noe til overs etter markedet, kommer dette i Krambua. :-)

Nå blir det en rolig kveld her på Sagmoen - ønsker deg det samme!

Klemmer, Marianne.

9 kommentarer:

  1. Kreativ og produktiv. Du får klart nok varer til messa. Lykke til.

    SvarSlett
  2. Å her var det mye fint Marianne,
    tenker det forsvinner på markedet jeg :)
    Hvis ikke så gir du oss kjære blogger venner et hint her
    på bloggen ikke sant? ;)

    Ønsker deg en god søndagskveld Marianne, klem :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, søte deg! :-)
      Alt som blir til overs blir lagt ut på Krambua, så det vil bli sjanser for flere! :-)
      Klemmer.

      Slett
  3. Trudde du holdt på å male på hytta, men det var kanskje i går.
    Så mye fint du lager - dette kommer til å gå unna.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har ikke vært med på malinga - bare grunning!
      Når man har en duracell-kanin til mann går det unna - litt for fort selv for meg! :-D
      Klem.

      Slett
  4. Flink og produktiv du er :))Dette kommer til å gå unna :))

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Marianne :)
    Så mye fint du lager, virkelig
    kreativ og ikke minst produktiv :)
    Koselig at du legger igjen en link
    på Mettes bloggvenner, jeg er innom
    å titter, men ikke alltid jeg får
    tid til å legge igjen en kommentar.
    Nydelig det hvite skapet under her
    også ღ - og det gamle skapet var
    bare aldeles nydelig... Ønsker deg
    en flott uke som kommer. Klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Stilig :)
    Flink og kreativ du!

    PS: Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.

    Ha en fin uke du også :)

    SvarSlett
  7. Skal si du er produktiv :)
    Flotte ting du lager Marianne :)

    ha en fin kveld :)

    ingrid

    SvarSlett