08.09.2012

Skap til hytta


Jammen ble det skap til hytta i dag - og denne gangen blir det ikke stående her. :-)
Fant dette på gjenbruksbutikken i nærheten, og er veldig fornøyd.
Liker at det er såpass romslig, så trenger jeg ikke så mye mer på det lille kjøkkenet der oppe.


Nydelig arbeid som er gjort her.


Mange hyller og noen skuffer også. Mulig jeg må legge litt papir i hyllene, eller kanskje voksduk?


Jeg har en gammel skuff hengende på veggen i tv-stua med miniatyrer i vintage stil.
Måtte flytte den da vi satte inn skapet i gangen, men synes da det gjør seg godt her?


En bitteliten gine med ballerinakjole.


Liker det mørkebrune treverket, er litt på vei bort fra å ha alt i skinnende hvitt.

Her skinner solen i dag, så skal komme meg ut og nyte den så lenge den er fremme.

Ønsker deg en fin lørdag,spesielt deg som er ny følger på bloggen.
Velkommen!

Klem, Marianne.

4 kommentarer:

  1. Vakkert skap. Min farmor hadde et som ligner til spisestua. Kos dere på hytta. Vi er også på hytta denne helgen. Deilig det. D

    SvarSlett
  2. Så flott skap :) Tror jeg har et liknende stående på låven, har planer om å få tatt inn det etterhvert. Kjempeflott med slikt mønster :)

    Her er det mer mørke møbler enn hvitt egentlig :) Det store brune hjørneskapet vi har på spisestua er min favoritt :)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett
  3. Dette ble jo kjempebra. Foreldrene mine har ett slikt skap, og det er plass til mye.

    Her er nydelig høstvær, men frykter kuldegrader i natt.

    :) Inger

    SvarSlett
  4. Det var et nydelig skap! Så mange flotte detaljer!
    Et kupp - og di kommer til å bli så glad i det :-)

    SvarSlett