13.04.2013

Lørdag

Det blir litt lenge mellom innleggene for tiden, men det har vært en hektisk periode med å sjonglere 3 jobber, flytte alt ut fra "Bua" og holde hus og hjem nogenlunde i orden.


Husfruene skulle jo flytte inn i lokalene sine i påsken, men fordi utleier ikke overholdt sin del av avtalen, leter vi fremdeles.

Vi krysser fingrene og håper vi finner noe snart.
Er det noe vi har nok av, er det tid. :-)


Jeg kjenner veldig at jeg er i " vakuum" ; er snart halvveis i oppsigelsestiden på skolen.
Gleder meg til å ta fatt på nye, spennende prosjekter så snart vi har alt i boks.


I dag kom det en liten pakke fra "Tine's Shabby Chic" - et par gamle, glassløse briller.
Morsom innredningsdetalj.
Har ønsket meg slike lenge, og tror jeg vil kjøpe noen flere par.

Titt også innom salgsbloggen min - Krambua. Der ligger det mange godbiter og venter på nye eiere.

Nå er det helg - håper du koser deg veldig der du er!

Klemmer, Marianne.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar