30.04.2013

Garasjen full

Igjen har jeg funnet noe gammelt og spennende - mange, nye  prosjekter!



Mannen i huset river seg i håret - og lurer nok på når det skal ta slutt.
Tror han gleder seg til jeg har et lokale å boltre meg i. :-)



Han falt imidlertid pladask for denne gamle krakken..
Sjekk den flotte patinaen!
Må nok finne et sted under tak til den, den er ganske skjør.

I dag skal jeg på kveldsvakt, og siden jeg freelancer, har jeg tatt meg friheten å kjøpe mitt eget arbeidstøy.


Får håpe det ikke gjør altfor mye at jeg stiller i sommerfuglgevanter - jeg falt pladask for det vakre printet.
Har et rosa sett også. :-)



Da gjenstår det å ønske deg en finfin tirsdag!

Klemmer, Marianne.



1 kommentar:

  1. Hehehe... Jeg fikk tilbud om å kjøpe over 20 stoler i går (til en veldig billig penge) og Tommy holdt på å bli litt småsprø her. Men det er jo veldig veldig fristende da. Pusse opp og selge videre. Den benken så råflott ut. Masse fint du har fått tak i Marianne:)
    Håper dagen blir kreativ og fin.
    God klem fra meg!

    SvarSlett