26.04.2013

Endelig helg

..og 5 fridager på rappen fordi det er offentlig høytidsdag på onsdag.
Kjenner at det skal gjøre godt - er ikke bare bare å være i oppsigelsestid med alt det kan innebære.
Nå har jeg bare 9 arbeidsdager fordelt på 4 uker igjen - o store lykke!

Kan hende jeg skal komme litt nærmere innpå det når alt har roet seg og jeg kan senke skuldrene.

Jeg fortsetter mitt store og nye eventyr i bilderedigeringens verden - noen bilder knipset i kjøkkenvinduet på morgenkvisten idag.




Jeg bare DIGGER det!

Ønsker deg en flott og fantastisk helg - vi skal nyte helgen i deilig tosomhet siden begge guttene er borte på hver sin kant.

Klemmer, Marianne.

1 kommentar:

  1. Ja - det er morsomt at redigere billeder.
    Man kan gøre så meget forskelligt.
    Har du også prøvet PicMonkey?
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett