30.08.2013

Endelig helg!

Ikke at jeg kan si at jeg har helt fri i to dager, for det har jeg IKKE, men like fullt er det helg.
Vet ikke helt hvordan det er å ha skikkelig fri mer enn en dag i slengen for tiden, men nå begynner jeg å se en ende på alle oppgavene som MÅ gjøres.
 
I hvertfall for en stund.
 
 
 
Plutselig er det tussmørkt om kvelden og faktisk koselig å tenne lys igjen.
Lykta med fuglen på er fra Kremmerhuset, og den vant jeg på åre hos Nannestad Husflidslag i går.
Jeg er så heldig at jeg har truffet så utrolig mange, trivelige mennesker i det siste.
 
Gjør godt når enkelte ting går litt på tverke og man kanskje føler seg litt forurettet.


 
Carpe Diem - mitt livsmotto.
Aldri harjeg grepet dagen i dag som jeg har gjort de siste månedene.

 
Kult med gamle lyspærer i en glassklokke?

 
Jeg drømmer fremdeles om nytt kjøkken - men gjør det beste ut av det jeg har så lenge.
 
 


 
 
God helg, alle mine kjære lesere!
 
Klemmer, Marianne.
 

 


2 kommentarer: